OTH Balkan
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

One Tree Hill Balkan community.

HomePortalLatest imagesSearchRegisterLog in

Sex and the City

Go down 
+3
Baby C.
P.
Rachel Gatina.
7 posters
AuthorMessage
Rachel Gatina.
This is My House, This is My Home
This is My House, This is My Home
Rachel Gatina.

Sex and the City Empty
PostSubject: Sex and the City   Sex and the City EmptySat May 19, 2012 3:33 am

Sex and the City (Seks i grad) je američka serija koja je originalno emitovana na HBO-u od 1998. do 2004. godine. Serija se fokusira na četiri ženska lika u New Yorku. Smatra se sitcomom, mada ima serijski tok priče, nalik na sapunice i dramske elemente. Serija se bavila bitnim društvenim pitanjima, posebno položajem žena u društvu s kraja 1990-ih.

Serija je delimično zasnovana na istoimenoj knjizi Candance Bushnell, sastavljenoj od njenih kolumni u New York Observer -u. Bushell je izjavljivala u nekoliko intervjua da je Carrie Bradshow njen alter-ego i da je zasnovana potpuno na njoj.

Priča se fokusira na Carrie i njene tri najbolje prijateljice. Bushnell je izjavila da su ovi likovi bazirani na njenim prijateljicama, mada su, kako kaže, njene prijateljice najsličnije Samanthi. Carrie i njene prijateljice predstavljaju presek savremenih američkih žena. Serija često prikazuje otvorene diskusije o seksu i ljubavnim vezama, posebno iz ugla neudatih žena bez stalne veze.

Prva sezona je bila adaptacija knjige, ali se kasnije epizode samostalno razvijaju. Svaka epizoda u prvom serijalu sadrži kratke intervjue, koje je Carrie uradila u toku istraživanja za svoju kolumnu. Sa montažom ovih intervjua se nastavlja i u drugoj sezoni, da bi onda bili izbačeni iz serije. Drugi element koji je kasnije izbačen iz serije je Carrieno „probijanje četvrtog zida“ (na primer, kada se Carrie okreće prema kameri i obraća se direktno publici). Poslednja takva scena prikazana je u trećoj epizodi drugog serijala „The Freak Show“.
Back to top Go down
P.
P.

Sex and the City Empty
PostSubject: Re: Sex and the City   Sex and the City EmptySat May 19, 2012 5:12 am

Pratim na FOX life-u kad naiđem :3
Samantha je glavna :DD
Back to top Go down
http://psawyer3.tumblr.com/
Baby C.
"One Tree Hill"
Sex and the City 5000
Baby C.

Sex and the City Empty
PostSubject: Re: Sex and the City   Sex and the City EmptySat May 19, 2012 8:30 am

P. wrote:
Pratim na FOX life-u kad naiđem :3
Samantha je glavna :DD
Back to top Go down
onetreehill
Search for Something More
Search for Something More
onetreehill

Sex and the City Empty
PostSubject: Re: Sex and the City   Sex and the City EmptyMon Jun 11, 2012 2:20 am

Super je serija. :D Gledala sam sve sezone serije i to dva puta,dok se prikazivala na tv-u. I imam na lap topu oba dela filma. Super su. Samantha mi je najjaca xD
Back to top Go down
Vanja Scott
V.I.P. clan
V.I.P. clan
Vanja Scott

Sex and the City Empty
PostSubject: Re: Sex and the City   Sex and the City EmptyFri Jun 22, 2012 11:06 am

extra serija ali realno Samantha je najbolja
Back to top Go down
It's.Nina.Biatch
Let Me Get What I Want
Let Me Get What I Want
It's.Nina.Biatch

Sex and the City Empty
PostSubject: Re: Sex and the City   Sex and the City EmptyThu Aug 15, 2013 4:25 am

Vanja Scott wrote:
extra serija ali realno Samantha je najbolja
Ovo sam gledala najmanje 2 puta. Pogledala sam i filmove. Samanta mi je omiljena, kraljica :D
Back to top Go down
http://bruno-mars.great-forum.com/forum
Baby C.
"One Tree Hill"
Sex and the City 5000
Baby C.

Sex and the City Empty
PostSubject: Re: Sex and the City   Sex and the City EmptySun Sep 01, 2013 3:23 am

Pocela sam skoro da gledam ponovo,i sad pratim redovno :D
Back to top Go down
provincijalka
Sad Songs for Dirty Lovers
provincijalka

Sex and the City Empty
PostSubject: Re: Sex and the City   Sex and the City EmptyMon Sep 23, 2013 9:25 am

Gledala sam pedeset puta. Šta znam, volim da pogledam; ali baš je nekako... nerealna.
Back to top Go down
Baby C.
"One Tree Hill"
Sex and the City 5000
Baby C.

Sex and the City Empty
PostSubject: Re: Sex and the City   Sex and the City EmptyMon Sep 23, 2013 10:22 am

Sto mislis da je nerealna?
Back to top Go down
provincijalka
provincijalka

Sex and the City Empty
PostSubject: Re: Sex and the City   Sex and the City EmptyMon Sep 23, 2013 10:35 am

Konkretno Samantin i Šarlotin lik. Njih dve bi valjda trebale biti suprotnosti ili šta već, jer je Samanta fazon "sex sex sex i samo sex" a Šarlot traži ljubav. A realno ne mislim da se toliko razlikuju, jer je Samanta sa vrlo malo više njih bila od Šarlot. Takođe smtram i da ne postoji ni muškarac, a kamoli žena, koja razmišlja na način na koji razmišlja Samanta.
Dobro, Keri je više manje i realna. Možda je samo redak slučaj baš toliko popularne novinarke koja odjednom piše knjigu, al' ajde. :-D
Miranda je već potpuno realna.

I, btw, serija je mnogo bolja od filmova.
Back to top Go down

Sex and the City
Page 1 of 1